2010年5月17日 星期一

yogo frozen yogurt

5-5-10 星期三
中午老闆個妹約我去食lunch
先去鼎泰豐食到飽一飽
之後再去yogo frozen yogurt
點解無啦啦要食lunch呢?
因為有人就快退休,所以想攪點小生意
但又乜都唔識,想搵我幫佢攪
講真,我都係乜都唔識架啦
不過,唔緊要,我當學多一樣嘢囉
當我影完部機幾張相之後
服務員同我講 : 唔可以影雪糕機架
哦!!!(心裡說 : 我影完,亦影夠喇)
因為要偷師,所以我不停發問
當然,佢地唔會答我yogurt係點整
部機係邊到買,入貨,買手....等等等
不過,都唔緊要
我有我嘅小聰明,我有我嘅辦法
其實,係較早前,即係仲諗梗開咩嘅時候
係諗過,開車仔麵
但當有人睇過點整車仔麵嘅時候
就話唔開喇,乜啲餸要落咁多油架,乜啲腸咁污穢架,乜啲乜咁架...
頂!!!想點呀???
隔咗一日之後,又同我講 : 不如開coffee shop吖,簡簡單單
我話 : 好呀,不過你識整蛋糕咩?
唔識呀,你幫我搵資料去學吖,政府咪有每人一萬蚊資助嘅,你睇下有啲咩啱我讀吖~~~
我話 : 好啦
如是這,我足足搵咗一個星期嘅資料,其間同佢分析同策劃再到marketing
一個星期之後,佢同我講 : 都係唔掂,不如開美容店吖
嗰一刻,我火都黎埋,收線之後,即刻同老闆投訴
我老闆仲潤我 : 係你咁傻至理佢,我地全部都唔理佢
吓!!!!!!!!!!!!!!你唔早啲同我講!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
老闆話 : 你同梗一個有錢無掟洗嘅人癲呀,不如你幫下我睇下啲法律文件啦
屌那星,你地玩鳩晒啦
到最後,老闆可能知我嬲喇,又無端端帶佢個妹去食yogurt
仲同佢講 : 開呢啲咪好囉,簡簡單單,又唔洗煩
所以,就搵我去試食下喇
我相信事件還未完,我亦相信仲會有變
只希望,唔好再玩我囉~~~

沒有留言:

張貼留言