2010年5月26日 星期三

白粥腐乳生菜雞肶

18-5-10 星期二
喉嚨痛,咩心情都無
返到公司執好啲手尾之後
就返屋企休息喇
未上屋企前,諗住買盒飯食
點知唔係煎就係炸再唔係就燒味
睇見都唔想食
去街市買6條粟米,返屋企蒸黎食
又煲定一大煲白粥
食咗2條粟米,一碗白粥之後就瞓喇
呢一覺,睡得好香,6:45至起身
其實係比電話嘈醒咗
餅餅打電話比我,問洗唔洗買粥比我食
我話 : 唔洗喇,我煲咗喇
餅餅 : 嘩!!!乜你咁乖咁叻呀
我 : 我仲蒸咗粟米添呀
餅餅 : 你真係好叻喎.......
今晚的晚餐就係白粥+粟米
19-5-10 星期三
尋晚食唔晒白粥,今晚再食過
但今日唔可以再咁清喇
曾經,我係有諗過白粥+腐乳就一餐啦
不過好似真係好可憐呀~~~
所以就去街市買斤菜,諗諗下無肉喎
去買兩隻鹵水雞肶啦,我唔想煮啲咁煩覆嘅嘢喇
不斷提自己,星期五要博殺,唔好病呀...

沒有留言:

張貼留言