2010年5月2日 星期日

台北之旅第二天@九份

23-4-10 星期五

由酒店11:30出發,搭咗成個鐘頭車
終於到咗九份喇,好彩我地包咗車
如果唔係搭的士去九份都好貴好貴
九份,即係台北嘅郊區
玩就唔知有咩玩,不過見到好多民宿
落雨,令我忟憎
所以,我要血拼
我連食都唔想食呀
呢到比我嘅感覺好似赤柱市集
真的,真的好似
魚丸伯仔



見到一粒粒圓圓又彈彈嘅魚蛋

就入去食囉
最好食唔係魚蛋,雖然魚蛋係彈牙
最好食係魚蛋墊底的冬粉,冬粉即係粉絲
我地唔識欣賞
黑橋牌
係上年,有一個美酒佳餚巡禮
有一個檔位係買黑橋牌香腸
餅餅好鍾意食
但搵極都搵唔到
黎到總店,都搵唔到
花生捲雪糕
我無食
真係唔想食,一隻手揸相機,一隻手揸傘,膊頭有手袋,另一膊頭有超大環保袋
邊有手攞住黎食啫
無買到
當有人好大聲同我講 : 有little twin stars時,我即刻話買吖
得返一個?有無咁搶手呀,好心整多啲啦
整咁多hello kitty都無人買
毛筆
我好後悔無買到囉
呢個係篩,好大個的,衡量過,肯定攞唔到,賴仔主動同我影張相留念
當已經擁有了
心愛嘅囍字,唔只有篩
仲有陶瓷吸水杯墊,滴咗啲水係杯墊到,佢會吸水的
黃媽媽天然蒟蒻
幾好味,每次食蒟蒻
我就會諗起以前心型大大粒的蒟蒻,真係超好味呀
呢間買得意嘢
即係衛生巾包裝,入面係棉花糖
避孕套包裝,入面係糖
花花碌碌好靚
仲有多啲相係facebook架

沒有留言:

張貼留言