2010年5月24日 星期一

喜記

15-5-10 星期六
今日係我同餅餅結婚三週年
我諗咗幾間比佢揀
最後,佢揀咗呢間
小食 : 雞翼尖,好酸,我咁食得酸都覺好酸 $10
椒鹽珍寶瀨尿蝦 一隻$130
有真係好大隻架喎
肉質彈牙又鮮甜
白灼韮菜花 $42
有啲老嘅無切走,成口渣
豉椒炒蜆 $58
無沙,辣辣地幾好食
豆豉鯪魚炒A菜 $55
沒舍特別
埋單$500
之後去買蛋糕食
係買梗嘅時候,有個同門師兄弟打電話比餅餅
叫佢出去飲嘢,餅餅話轉頭覆佢
收線之後,餅餅問 : 佢約我出去飲嘢,你有咩意見呀?
我對住個售餅姐姐,我梗係客客氣氣啦
我就話 : 去囉
之後餅餅仲話 : 不如約佢去睇波啦
攞咗蛋糕之後,上埋扶手電梯
我就同餅餅講 : 佢知唔知今日係你結婚週年呀?
餅餅話 : 知,你post上facebook,佢地個個都知喇
我 : 知仲叫你出去?你仲問我有咩意見?
餅餅 : 我即刻推咗佢,我推咗佢好唔好呀?
我 : 你唔洗推,你鍾意咪去囉,反正你呢排個心都飛咗去師兄弟到喇
當然,我塊面已經黑過包公,任餅餅點道歉點講嘢,成晚我已經無理過佢
嗰一刻係到諗,你都唔尊重我,我亦都唔需要同你客氣喇
嗰一刻,我好想同佢離婚,我唔想再見到佢,好憎佢呀
我相信,繼續有咁嘅心態,我離婚機會率都好高
積少成多,都唔係單單一兩件事
另我覺得呢個男人可能已經唔適合我嘅...

沒有留言:

張貼留言