2010年5月7日 星期五

台北之旅第四天@午餐

25-4-10 星期日
由陽明山搭巴士落返黎,去食個lunch先
呢餐真係好難食,所以,我都唔想介紹喇
之後兩老去街市行街,我地4個去食甜品
紅豆豆腐花,及豆腐花及QQ唔知咩
豆腐花上面係一層冰,豆腐花又唔香又唔滑
食落條脷嚡口,反而QQ唔知咩幾好食喎
打完一場波,成身汗,梗係返酒店沖個涼先啦
之後就出發去西門丁喇(爸爸媽媽話要瞓晏覺唔去喇)
呢轉行程就緊湊啦,因為最後衝刺
有咩未買嘅,今次要買喇
搭地鐵出發,因為實在時間緊迫,搭的士肯定塞車
呢架搭一個站嘅駁車,真係慢到無朋友
車箱有5卡,每一卡有佢特別之處
紅色車箱有兩部大電視
啡色車箱(木區)有個桶,桶上面有個螢幕
唔怪得知架車開得咁慢啦,唔行慢啲點睇得晒呀
去到西門丁,衝入sogo買呀買
再行去阿默買蛋糕
再去black and choclate買雪糕&朱古力熱飲
呢到有4格,其實得兩款口味
朱古力碎碎同車厘子
雪糕又香又重朱古力味,又滑,仲會加幾粒新鮮車厘子比你
再去breeze七樓嘅書店,一本書都買唔到
反而落到三樓,去wacol買胸圍,十款有五款無我Size,頂!!!
約咗爹地媽咪8:00係酒店附近嘅地鐵站"北投"
我地怕搭的士會遲到,所以都係搭地鐵係最快嘅交通
好鍾意呢個,好體貼呢
好彩,唔洗兩老等我地,我地仲夠時間去厠所添
向淡水出發喇

沒有留言:

張貼留言