2010年5月2日 星期日

台北之旅第二天@宵夜

23-4-10 星期五

去基隆食完海鮮
司機即車返我地出市區
搭咗一個鐘頭車,頭都暈埋
去李錦利買八仙果做手信先
之後司機車我地返酒店
成為NT$4,000,不過有NT$500係貼士喇
一袋二袋咁返到酒店,即刻沖涼換衫再出去拼過你死我活
兩老話攰,我地自己出啦
去最近一個地鐵站,感受下台灣嘅地鐵
同香港個路線圖有得揮
呢張係車票,好似八達通咁嘟一嘟
呢到啲人真係好守秩序架
先去SOGO行呀行買呀買,再攪埋退稅,餓到無晒力
飛的去西門丁搵嘢食
一落的士見到屌爆俠,嘩!!!我諗台灣嘅屌字唔係粗口呱
呢架掃把佬的士
我地無緣坐到,不過係走嘅時候,我地坐到另一款好型架車
求其搵一間,是因為到到都差不多關門了
九點幾咋,洗唔洗咁早關門呀?
來一鍋
台灣人好鍾意打邊爐,處處都有得打
見樓下有檔嘢,個名咁出位,諗住去食,點知無人
火鍋店只得一種飲品,仲要係任飲,紅茶
我任咗一口,吐都吐唔切,勁甜勁難飲
之後問一問服務生可唔可以落去買飲品上黎
服務生仲教我去7-11,nice到爆
見到有開喜,梗係買開喜啦
不過綠色仲好飲,綠色係無糖
仲好飲過津路
以下食物唔多介紹喇,因為真係唔好食囉

未食晒就走人,坐咗都無15分鐘
落去掃街,其中有兩次走鬼
不過啲警察經過就算喇
啲小販又好快返黎
成條街每一檔都差不多買勻
飛的返酒店,同爹地媽咪開餐

沒有留言:

張貼留言