2010年5月5日 星期三

台北之旅第三天@水美溫泉會館

24-4-10 星期六

搭咗半個鐘頭的士,終於到達水美了
24小時,全天候出煙,我都唔敢行埋去望
大堂lobby
lobby 出面可以比你坐下,飲下嘢
仲有個人工迷你瀑布
check in 之後,就上房喇
呢到無 bell boy ,我地自己抬行李上去
我都算喇,架電梯只可以戴4個人
我真係唔明,以我亞妹咁驕生慣養嘅性格
點解猛讚呢間酒店呢?
一入房,嚇我一跳嘅唔係細
係窗外景,洗唔洗咁近呀?
雪櫃係吉嘅,乜都無
房燈太暗,仲要入門口有一盞燈壞咗,算喇算喇
呢啲都算喇
厠所,個馬桶唔可以掉厠紙落去
即係呢,你都可以掉,不過每掉一張,你就要沖一沖先
之後再掉第二張,再沖
最值得讚嘅,就係每一間房都有溫泉浸

浸完之後,出去市林夜市喇

沒有留言:

張貼留言