2010年5月7日 星期五

台北之旅第四天@陽明山

25-4-10 星期日

一出酒店門口,轉個彎有一個巴士站
正當我地等梗的士,無無聊聊地周圍睇嘢時
發現咗有一架特別巴士,專開去陽明山的
十秒都無,架巴士出現係我地面前
注定係要搭巴士喇,哈哈哈
去遊客中心問下邊到有花睇先
噢!!!原來已經無晒花喇
3月尾,櫻花已經落晒喇
一片花海無緣了
呢到開始攪笑喇
一上到陽明山,見到有人賣網球

呢隻網球有條像根綁住個網球,我地就叫佢網球不求人

一家6口,有5個見到之後,
就係到狂打網球

一套NT$800,只係買網球都得的,NT$250,買咗兩套,就開始
打波喇

賣網球的人仲做埋我地教練呢
行幾分鐘路程到花鐘
因為無只係影花鐘,所以連人一齊post啦
天朗氣清,所以有帶腳架,只可以影全家福
臨走嘅時候,買咗啲濕花生食
每一顆花生,入面都有三,四粒花生架
又咁啱有巴士,哈哈哈
上巴士坐定定之後,發生一件趣事
餅餅係坐位後面,發現一包"紅萬"
即刻攞比賴仔
原來,賴仔係上黎嗰時留咗包煙係架車
咁啱,我地又搭返呢架車走
6個笑到彎晒腰,司機都走上黎問我地發生咩事
哈哈哈哈哈哈哈

沒有留言:

張貼留言