2010年5月27日 星期四

血拼 SOGO

21-5-10 星期五
一年一度SOGO thankful week 又黎喇
好彩今年thankful week 撞啱佛誕同太平清醮
如果唔係,sogo仲多人呀...
第一站,衝上七樓,買上年買唔到嘅心型煲先
一個字 - 亂,從未見過一個攤位亂到咁
唔係啲貨亂喎,係人流太多控制唔到場面嗰種亂喎
攞籌我明白係想控制人流
但好可惜佢地用錯方法
攪咗差不多半個鐘
最後,我同個售貨員講 : 你地都唔係第一次攪減價架啦,都可以攪到咁亂
呢邊排咩又唔知,又要藍單又要籌,買個煲啫,都可以亂到暈
後面女士搭咀 : 咁真係要檢討下喇
售貨員姐姐尷尬一笑
其實,我都知佢好無奈
但係人手充足嘅情況下(著SOGO制服幾個人都出黎幫手呀)
都可以另一班人鼓譟,係咪真係要檢討下呢?
買完煲,再衝落二樓買LONGCHAMP買袋
18隻色齊晒,不過得一隻size,中size
照殺106號寶藍色
再去YSL
買滿$800 可以做VIP
夾硬買一支指甲油
等張信用咭返黎等咗半個鐘
再去HR
比現金唔洗找,唔要單,就即刻可以攞貨走
所以之後全部比現金
CLARINS之前用過幾好,不過夏天至會用
因為搽完之後好凍
BENEFIT
燒烤爐
見到有$99手拉車,諗咗一陣 :
將所有嘢塞晒入去,唔洗攞住咁重喇
由10:00sogo一開門衝入去,至到我地出返黎1:30
血拼咗三個幾鐘
好彩我醒咋,一去到見到sogo條人龍唔算長
即刻拉餅餅去翠華食過早餐先
食咗15分鐘都無,就行返sogo
迫到好似沙甸魚咁
其實,我仲未行sogo超市
但見到人頭湧湧,另我卻步
掉頭走都走唔切,嚇死我呀
好似唔洗錢咁,洗唔洗呀???

沒有留言:

張貼留言