2010年5月12日 星期三

一個人的晚餐

1-5-10 星期六
餅餅陪完我食個brunch之後
送埋我返屋企之後,就出咗去喇
係屋企執下嘢又聽下歌
話咁快就到夜晚喇
煎塊扒食就算喇
first choice出咗兩款扒,西冷 & 肉眼
兩隻都好有水準架
再搵埋字母薯仔煎埋佢,咁就一餐喇
食飽飽仲有榴槤食添呀
星期四返娘家食飯之前
媽咪問我食唔食榴槤,我話 : 食呀
買係買咗,不過,等埋妹妹 & 餅餅返黎食飯
媽咪都未開到個榴槤
我唔知等乜,等到我眼瞓
等到我發晒脾氣,我話要走喇
佢至話 : 食埋榴槤先啦
我問 : 要我等幾耐呀?
(我已經叫咗兩次開黎食喇,7:30返到去,10:00走時都未開
你留返等唔食榴槤嗰個人揼咗佢啦)
個呀字都未講完,我就閂埋到門
偏心偏到咁,我無嘢好講
我自己識去百佳買黎食架

沒有留言:

張貼留言