2010年5月25日 星期二

坪洲

16-5-10 星期日
11點幾比餅餅嘈醒
氣仲未下的我,唔睬佢
又拉又拖又求,都係唔睬佢
但個心又好想去砰洲喎
所以都同佢出去
一直都無同佢講過一句說話
不論佢講乜,我都唔理佢
直到落船之後,我至同佢講第一句說話
佢問 : 可唔可以應下我呀? (其實呢句問咗廿次有多)
我答 : 唔可以
餅餅 : 你終於肯應我喇
心諗 : 都出得黎喇,輕輕鬆鬆吧,苦瓜乾的臉口,攪到自己都唔開心有咩謂呢???
坪洲,一個好細好細嘅島,如果唔行山的話,一個鐘可以行晒喇
好肚餓好肚餓,求其搵一間茶餐廳食嘢先
食飽有氣有力喇,先去天后廟拜一拜先
再周圍行下
呢到有條斜路,行到上去,原來係一條村
我地又行返落去喇
有青BB嘅大蕉
呢一顆樹,我一見到,幻想力出晒黎
好似一隻鈴羊呀
行到落平地,向著第二個方向行,行上手指山
見到條長樓梯就上,不過好輕易啫
上到山,見到呢啲好香好香嘅唔知乜
有行山人士話係豆蒄喎
沿斜上山,見到好多大大的墳墓
行行下,有三條分叉路口
一條係落返去,一條係直上手指山
另一條唔知係咩,當唔知係咩時
我就好想行,行呀行,沿路又有好多大大的墳墓
行到有一條小路,餅餅忽然叫停我
叫我檸轉身行返轉頭
嗰刻真係嚇死我呀,我又唔知咩事
(係咪見到污槽嘢呢?日光日白,太陽咁猛,唔會呱???)
行到出返條大路之後
餅餅同我講 : 你頭先前面有成群狗望住你呀,仲跳跳紮行過去
又黎返分叉路,企定定休息一下
始終,都係要行長命樓梯
原本嚇到三魂唔見七魄的我,忽然聽到有個細路仔大嗌 : 到喇
就係比呢個死嚫仔呃咗
行到一半樓梯,要抖一抖(其實一半都無)
係完全無行山裝備之下,其實係相當吃力,揀直係搵條命黎玩
行山首要嘅係一支水,無錯,我係連水都無一支係身
三十度高溫行山,如果中暑一定係抵死
衫褲鞋襪全部錯晒,不過好彩唔係牛仔褲
行呢啲山,最好有支行山拐杖
唔好講笑,真係好有用架,起碼可以幫你捨力
又行咗一半樓梯,又要抖一抖
天色不算太好,不見隱約都見到對岸的南丫島
如果唔係有呢三支嘢,一定認唔到係南丫島囉
到頂喇,我呀,差啲係爬上去呀
但無理由咁樣衰架嘛
我話晒以前都成日行山吖
點可以比呢啲咁濕碎嘅山難到我?
我呀~~~話晒都行過香港咁多個高山吖
呢啲???哼~~~
但係點解個體能差咗咁多呢?

手指山唔見手指嘅?
落山喇,落山係完全行斜路
其實真係好吃力,我望住長長嘅斜路
落到平面,有一幫人等梗落山的一幫人
佢地唔知要去邊,行一條唔係路嘅路去觀光亭
有一個指示牌寫住TO DIE,哈哈,黑色幽默吧
繼續行斜路落去,無端端聽到海浪聲
我同餅餅你眼望我眼...
再行落去...海灘???
又休息一陣,其實,休息係企係到5分鐘叫休息
我地要行去碼頭方向
行咗大半個鐘,終於行返出坪洲喇
仲未行完,沿路有好多村屋
我地只係想買支飲品啫,都咁難嘅
再行多15分鐘,行返近碼頭嗰邊
見到士多,即刻攞罐寶礦力飲
之後,就行去祺森冰室
好彩一入去就有位
恨咗想食好耐嘅蝦多士,脹卜卜架
炸雞翼,皮脆肉嫩
食飽再行下,搭5:00船出返香港喇
今日去坪洲嘅洗費都唔過$100
點解???都無嘢買嘅...

沒有留言:

張貼留言