2010年5月7日 星期五

台北之旅第四天@淡水掃街

25-4-10 星期日
淡水,主要街道得三條
係一個好細嘅地方,不過又好熱鬧
聽的士司機講,逢星期五六日
有好多後生仔女開麾托車去淡水玩
去海邊放煙火
雪糕好淡,味唔濃
炸榴槤,只係試咗原味,唔知係咪炸完之後,無咗榴槤獨有氣味
睇下上圖同下圖,個牌原本唔係咁架
我換咗好多角度都影唔到牌啲字
所以,我多手拼埋一齊至影到
地瓜好好好食,今次唔係得層皮喇
餅餅至愛
長洲好食啲,老闆娘好好人呀,揸住唔同角度比我影相
呢個真係堅好食,其實餡料只得蔥粒,但真係好香,蔥又翠綠
全素主張,營養健康
我唔信,用油炸嘅有幾健康呀?
呢個雖然油咗啲,不過都好好味架,有金菇,雞肶菇,冬菇
卜去食晚飯喇,點解要卜去呢
因為普遍呢到啲餐廳收9點十點
當時,我地正去梗一間餐廳
去到,他們打烊了
要行返街頭一間幾出名嘅餐廳
當時,係21:15

沒有留言:

張貼留言