2010年5月2日 星期日

台北之旅第二天@九份-掂爹

23-4-10 星期五
掂爹係福建話,意思係飲茶
福建就係台灣隔離
我地鄉下係福建嘅金門
有好多人同我講,金門都唔屬於福建,係屬於台灣的
睇返地圖,板圖係福建的,最近台灣的一個市
行咗好耐,去掂爹
入去要除鞋,換拖鞋
bar枱下面係鞋櫃,好似好唔衛生
列茶陣,一人一壺茶
店外風景
呢個係山壁上雕刻
飲完茶,再行

曾經諗過買張明信片,寄返香港比自己
但搵唔到明信片呀~~~
再去李儀餅店買太陽餅
只可以買太陽餅,因為最好食
我地買手信好麻煩的,一間店鋪,只買佢好食的產品
我地覺得,送嘢比人,係要有誠意的
太陽餅處處都有,要好食的,只得呢間
又買咗少少其他,我地試過好食的話
下次再黎時,我地就可以買比人做手信喇
見到有試食嘛﹖點解唔係到試呢﹖
因為係到試食的是熱辣辣,新鮮出爐的
一定好食架,但買返香港試就唔同喇
經過一輪又掟又壓,完好無缺,入口仲好食的話,就可以了
正在制造芋頭酥
原本天氣好的話,可以去十份
可惜,仲落梗雨
九份都毛毛雨,十份一定大雨
當地人說的
好啦,上返車,去基隆啦

沒有留言:

張貼留言