2010年5月2日 星期日

台北之旅第二天@基隆

23-4-10 星期五

由九份去基隆,車程45分鐘
一落車,天陰陰,無雨
仰頭而望,快影一張相
哈哈,原因係 : 作為時間的見證
餅餅好想食魷魚,但又唔敢買黎食
佢話驚食唔晒喎,我即刻鬧佢 : 你有無咁撚自私呀
個個人買嘢食,都會問其他人食唔食
你洗驚食唔晒?挑~~~

雖然係九份,爹地已經買咗魚鬆
我試過九份嗰啲,唔香
所以我寧願唔買
係呢度,試過,好香呀
撈白粥一定好好食,整涼伴豆腐都好喎
味夠香,夠搶
我地係呢檔買海鮮
唔係試食架,要比錢架,NT$100 一隻,抵啦
好新鮮,好鹹,我飲咗成啖海水呀~~~
條魚生猛到我對唔到焦
可能,我地買得太多,佢送咗一斤海瓜子比我地
海鮮埋單NT$5,500
之後過對面酒樓加工要收NT$3,000
***************************************************************
我差啲係呢個招牌下面,比電單車車死
話說,餅餅同爹地去厠所
我就出去影相,忽然之間,係條行人路上
一部電單車風馳駛埋黎,距離我10M
餅餅即刻大嗌睇車呀
頭都未寧兩邊,架電單車好似風一樣經過我面前
即係話,我再行前一步,我就埋單喇
4點2至食LUNCH

兩大支啤酒                                                   賴仔唔飲啤酒
勝瓜湯
牛油燒花竹蝦
攞咗兩隻花竹蝦去燒
外賣海中蝦,NT$500
比一張一千蚊,找返十張一百蚊
唔知咩菜,幾好食
炒海瓜子
超細碗白飯
其餘花竹蝦椒鹽
魚,我真係唔食
薑蔥炒蟹
味道硬係差啲
媽咪話 : 佢應該借過廚房比我地
花甲,真係唔講得笑,好鮮甜
又求其炒碟菜
我真係唔明白,點解佢地食海鮮都會食得飽
當我仲食梗蟹時,佢地停晒手

上車,出返市區喇...

沒有留言:

張貼留言