2010年5月7日 星期五

台北之旅第五天@爭鮮 & 硫黃谷

26-4-10 星期一

最後一日係台北啦,我唔想離開台北
但我好想離開呢到啲酒店
下次住舞衣新宿,係台北最新嘅酒店
帶有hip hop feel,因為今次book唔到
曾話過,唔會再食水美嘅早餐
不過為了陪爸爸媽媽
我都願意晨早8:00起身梳洗之後
陪佢地食早餐
再等埋妹妹賴仔起身之後
一齊操過對面食壽司
因為冰島火山關係,所以有限量地供應三文魚
好彩我同妹妹&爸爸都唔食三文魚,如果唔係同佢地爭食
二十分鐘後的戰果
點解碟頂有M記杯呢?
因為爸爸唔食壽司(佢話啲飯酸喎)
所以賴仔去M記買魚柳飽餐比爸爸食囉
似唔似101呀?
之後行程緊張咯
先去隔離7-11喪買,開喜烏龍茶都比我掃晒(得幾支咋)
再返酒店pack行李
又要落櫃枱收貨,因為之前訂啲鴨舌,鳳梨酥...都陸陸續續運到喇
仲要同服務生講延遲check out,好彩係星期一,無乜人客入住咋
好喇,check out咗兩間房先,剩返一間比我地pack 箱,執嘢
一邊執就一邊睇新聞,今日有大事件發生
我地前幾日去九份嗰條橋,比坐山塌落黎,封住咗
係成坐山塌落黎,好誇張呀
我無聽清楚條橋有無斷,我只係知道好好彩
呢頭都未回完神,個頭黎個地震
好彩都係震一震,心中繼續大喊好彩好彩
pack 好箱,執好晒嘢,自己抬落去呀
再check out埋另一間房,就去硫黃谷喇
我同妹妹&餅餅一架的士
先去陽明山比返件外套網球先生
因為尋日去時,錯手攞咗人地件外套
以為係賴仔嘅,點知原來賴仔根本無帶過外套出去
所以,我地好心送返比人,但網球先生唔係到
唯有交比客戶服務部啦
再原車落硫黃谷
的士未到,已經見到爹地媽咪賴仔係入面行梗喇
我真係唔知有咩好睇,閃啦
等巴士落去酒店,等唔到巴士,咁啱有的士
就搭的士啦,NT$90,好平咋
去到酒店,等埋賴仔同妹妹,就去星巴克飲咖啡喇
係星巴克一出黎,就見到燕巢
租咗架車去機場,3:00喇,出發啦

沒有留言:

張貼留言