2010年5月5日 星期三

台北之旅第三天@士林夜市

24-4-10 星期六

塞車塞到爆,司機都唔願意車我地去夜市嗰邊
係街頭叫我地落車喇
行咗1/3條彌敦道距離,終於行到去大電視喇
去到,原來爹地媽咪餅餅都未到
仲係的士上面塞梗車
之後,又行返轉頭接佢地
再之後,就一齊去搵嘢食喇
真係少嘢揀
碗湯好腥,碗飯好細
開始炒喇,先黎椰菜
再黎菜甫蛋 & 蔥炒蛋
鑊蓋入面係通心菜
芽菜一大堆,呢度唔算大堆
呢張芽菜先大堆呀
比個近鏡你睇
擺唔落,要加錫紙
同我地4個人比,顯得爹地媽咪好少嘢食
唔知爸爸定媽媽話要食炒飯,人地無架
 
係我地要求下,老闆娘應承了
 
大仔開始炒飯前,怒啤了我們6人一眼,仲要係橫掃嗰隻
 
之後仲掟鑊剷,嗰一刻真係超爆笑

出名串已經知了,但真係無諗過可以串到咁囉
佢一邊炒,我地一邊低頭忍笑
炒好出黎喇,佢走過黎問:好食嗎?
 
我地答:十分好食

佢走開之後,我地又大笑,場面超爆笑

我地做衰咗個頭,第二邊有人要炒飯呀

經過我地身後的有話:噫!!!有炒飯呀

呢鋪真大鑊,即刻埋單走人
再去買大大塊雞扒 & 水果返酒店食
水果買咗NT$1,700呀,食咩水果咁貴呀~~~
今晚食飽生果之後,媽咪忽然好有興致玩鋤大D
落去惠康買啦
玩到半夜三更,想浸多一次溫泉都唔得喇

沒有留言:

張貼留言