2010年5月7日 星期五

台北之旅第五天@離開台北喇

26-4-10 星期一

真係玩得死我地
我地攞住咁多行李,係無車嘅情況之下
由1號機場行去2嘅機場
中間係會乘搭無人駕駛列車,又要搭電梯咁囉
有幾多行李呀,下圖咁多囉
哦!!!仲有一架車影唔到,一人一架嘛
唔好謂笑,紫色個喼係我嘅
新買架,用一次就花晒喇
剩係紙箱,六大箱
當我post呢張相係facebook時,有個朋友問我 :
你去台灣玩定做苦工呀
個刻,我覺得佢形容得好貼切
我真係好似做梗咕喱coolie
呢個咪無人駕駛列車囉,大大隻字寫住禁止手推車進入
有免費水飲,不過我好攰喇,水都唔想飲
之後仲要托行李,再行去搭電梯
媽咪話 : 飛機啲嘢你一定唔鍾意食架喇,係到食啲先啦
我只係想食鹵蛋
餅餅一個人食晒一籠叉燒包,自私到爆
以後唔搭中華航空
比餐好啲我食得唔得呀,咁樣點放入口啫
魚排飯,我都唔食魚,賣相又唔靚,條菜又唔翠綠
空姐話 : 我們只有一款
成盤收走啦
好彩媽咪知我性格咋
如果唔係我餓住個肚返香港呀
仲有後記呀,等我呀...

沒有留言:

張貼留言