2010年5月17日 星期一

鳳城酒家

6-5-10 星期四
今日提早慶祝母親節
尋日打電話問妹妹去邊到食飯
諗都唔洗諗,鳳城吖
(其實,我都預咗喇,因為隻雞真係好得我地歡心)
拼盆,我地要咗中size,但其實我覺得唔係好夠食
拼盆有 : 乳豬,乳豬皮好鬆化
海蜇,夠爽口,不過少咗啲
生腸,我無食
豬腳,我無食
花生,墊底數十粒
炸蟹鉗
係要預定的,亦都係一定要食到
蟹肉冬瓜羹
一早已講明唔食翅,亦唔準佢地食翅
再食翅的話2048年就無魚食架喇
雖然,我係唔食魚嘅,但我都唔可以咁自私
出到幾多力咪出囉,講一聲唔食翅唔係好難咋
又雖然,2048年我都可能已經唔係到
但下一代點呢?大家諗下,思考下啦
全球食翅冠軍是香港呀
蟹肉冬瓜羹好好味架
果汁牛仔柳
說穿了都是有加梳打粉呢,不過唔係好重手
無乸到一pat嘢咁算好喇
鮮魚兩食 :
枝竹炆頭腩
頭腩好多骨,食咗一啖之後,死都唔肯再食
激到媽媽紮紮跳
食配料,枝竹入晒味好好食呀
冬菇又入晒味好好食呀
家鄉炒斑球
呢個都有少少骨,都係食咗一啖又唔肯食
又激到媽媽紮紮跳
又係食配料,翠玉瓜夠爽口
雲耳又好好食
係唔食魚囉,死都唔肯食
蝦醬通菜吊片
鮮魷好韌,通菜好老,蝦醬唔香
香酥生炒骨
一聞,酸味搶鼻,入口都係一個字酸
不過我又唔怕酸,越食越好食
炸子雞
我地為咗雞而黎架
皮脆,肉嫩,雞胸都嫩
服務生話係新鮮雞,我唔信,似冰鮮多啲囉
呃我條脷,哼~~~
呢個都係要預訂 : 西米焗布甸
今次差咗,墊底蓮蓉少咗
下次預訂前,叫佢加多啲蓮蓉先得
母親節當然有禮物啦
化妝袋一個,比媽咪裝啲濕星嘢
呢餐埋單$1,600
下次黎我唔會再叫牛仔柳
生炒骨都係諗下叫唔叫好
通菜嗰碟咁嘅嘢都可以唔洗叫
仲有鍋貼大明蝦都可以唔叫,油到爆炸
咁無咩好食喇喎,仲黎唔黎呀?

沒有留言:

張貼留言