2009年12月29日 星期二

Pokka @ 新世紀廣場

18-12-09 星期五
我去咗旺角收租
餅餅放5:30,可以陪我食飯
(其實餅餅係12月要清假,佢將會打後都放假啦
即係佢今個月只返10日工咋)
去到旺角火車站,餅餅已經到咗喇
仲買咗富豪雪糕比我食
哈哈哈,咁凍天氣食雪糕
真係好過癮呀
好耐都未黎過"新世紀廣場"食嘢
都唔知食咩好,餅餅話:食pokka啦
好呀,我最鍾意食pokka喇
一入去問我地食tea還是dinner
我地咁肚餓,梗係食dinner啦
黎pokka一定要飲嘅 Ice Hazelnut Coffee Float 美式榛子雪糕咖啡
飲完之後我會好開心,榛子味幾重,總之好飲
餅餅唔知飲咩,最後揀咗啤酒
Caesar Salad 一定要食,不過呢間得好少
(開始有不滿)
我食咁多間pokka,呢間真係另我勁失望
日式牛肉咖哩奄列飯,我敢講,每次去pokka,我都一定食呢個
呢間pokka嘅奄列飯,一條菜都無,薯角又少,洋蔥圈又少,蕃茄仔得一粒
問佢要蕃茄醬,佢居然"不"係我隻碟度
其實佢可以裝係個兜到,又或者成支比我
點解要放係我隻碟度啫
(超級極度不滿)
我好唔開心,我嘅奄列飯變成咁
味道都唔差
美式小食組合
豬肉漢堡,檸檬雞槌,燒排骨,洋蔥圈,薯角
OK啦,不過我下次唔會再叫囉
等又等得耐,我地差不多食晒個奄列飯
呢個所謂嘅小食至黎到
有無過份啲呀,咁叫小食咩?
(超級勁爆不滿)
埋單$288,$300有找,食得唔開心
以後唔黎呢間POKKA

沒有留言:

張貼留言