2009年12月17日 星期四

上海第四天@飛的去機場

5-12-09 星期六

係吳江路好難打的
終於有的士喇
飛的返酒店,同司機講:我地好趕時間,要趕飛機,行最快個條路
司機好合作,盡量行啲唔係咁塞嘅道路
又見車過車,差啲衝燈等等等
其實我地一上橋都塞塞地
好快到酒店門口,妹妹架車都未到
我就入去叫人攞行李出黎
司機係門口等我地,佢又唔驚我地唔比錢喎
真係好好人呀
妹妹架車都到咗喇
兩架的士,剛剛好裝晒啲行李
(其實係唔夠位裝,我地要手攞一啲喇)
道路依然塞,黎咗咁多日
走個時至塞,不過好彩,時間尚早
我地8:20機,而家只係6:00
係飛的嘅過程,其中行行下封咗路,最驚險
要兜足成個大圈只可以出返黎
個到用咗15分鐘
之後個司機勁呀,踩行油
100-120公里飛去機場
我想影下夜景都影唔到
又唔夠膽瞓喎
6:45,去到機場喇
個機場冷冷清清的
係我習慣了香港的繁榮
係網上check in,去到只係托運行李
唔洗10分鐘,搞掂晒所有嘢
大把時間剩,行下,買下
都係買唔到手信
媽咪就睇中咗一個polo長銀包
去搵間餐廳坐低飲下嘢先
呢個唔知咩布丁
6個人之中,我係最鍾意食奶類品
但我都唔受得佢個種奶味
呢杯紅色嘅飲品,都唔記得係咩cocktail
難飲到吖
上飛機前要過X光機
所有火機要沒收
妹妹同賴仔避唔到,即刻充公
我嗰個阿吉火機,放咗係煙盒入面
唔知點解可以避開
但餅餅唔知仲咩,同個海關講:我有火機
嘩!!!嗰一刻,我嬲到想殺死佢
呢個唔係火機個問題
呢個係出賣我個問題
我嬲到想即刻同佢離婚呀
之後,我無同佢講過一句說話
唔好食嘅飛機餐
見佢無晒心情,連飛機餐都食唔落
算啦,氣已經消咗一半
餅餅呀,你可唔可以醒啲呀?
架機停定了,但又等接駁個條隧道
等咗10幾分鐘,大家企晒係身
我就話之你,繼續瞓多陣
慢條斯理行出去,唔洗同人迫
我地好好彩,一出機場
就有一班機鐵,而呢班機鐵係最後一班
即刻揮手同爹地媽咪佢地講拜拜先啦
返到屋企都係12:30
即刻沖涼之後執嘢
不過都好快執完
執咗20分鐘,乜都執晒喇
梗係啦,都無乜買嘢
衫有一半帶咗過去,無帶返黎
其他就放晒係洗衣機
喼同埋手提袋嘅拉鍊爛咗
所以揼咗
洗衫洗到三點至瞓
其實都係洗衣機洗啫
而我同餅餅就睇返"萬千星輝賀台慶"
柴九同四奶奶攞獎

沒有留言:

張貼留言