2009年12月23日 星期三

別府

9-12-09 星期三
原本約咗'phine去攞姐妹裙
但佢遲遲都比唔到時間比我
最後佢去我屋企樓下比我喇
************************
我今日好肉赤呀
買咗一樣嘢,要成一千二百蚊
應該話,我比人呃咗一千二百蚊去買一樣
完全唔值呢個價錢嘅嘢
我覺得好唔抵
講真一千二百蚊,我去買 LE CREUSET
我會開心到跳起囉
之後同餅餅去食飯,都無乜嘢嘅
其實係嗰一剎那間唔開心囉
(而家諗返都唔開心)
攪到胃口都無乜
豬扒拉麵
牛肉飯
牛油粟米
炒雜菜
食到一大半已經唔想食
但為免浪費食物,我地食晒
餐飯都係二百零蚊
呢餐我唔講好唔好食喇
因為我咁嘅心情
.............................

沒有留言:

張貼留言