2009年12月30日 星期三

名寶石餐廳

23-12-09 星期三
餅餅陪我去旺角電訊大樓,攞完惠康$300優惠卷之後
5:30都未夠,行下始創,係格仔鋪買咗個"囍"字碟
6:00都未夠,就行完喇
近近地去名寶石餐廳食晚飯
其實餅餅一直話去花園餐廳据扒
但我真係唔鍾意花園餐廳喇
係,佢係好食過扒王
係,佢係大塊夾抵食
但,佢始終都唔好食呢
影梗張招牌時,忽然醒起"飛鷹"
噢~~~我好掛住"飛鷹"嘅麥包
噢~~~我好掛住"飛鷹"嘅羅宋湯
噢~~~我好掛住"飛鷹"嘅浪漫情調
一個要牛柳,一個要西冷
侍應勁忙,不過都笑容滿面幫我地落單
白湯,夠濃味,材料亦好豐富,湯底好滑好creamy,正
紅湯,材料佔咗碗湯嘅一半,唔會水稀稀
鹹,酸,辣度好平均,慢慢浸出牛肉味,好飲
蛋糕型餐包,好軟綿綿
凍檸檬茶及凍奶茶
係等梗主菜期間,不斷有人入黎
樓下得一個侍應,不斷重覆 : 你有無訂位呀?無呀?無枱比到你架喇,你試下上二樓睇下有無位啦!!!
7:00都未夠,樓上都爆晒喇
啲人入到黎,企係門口等位囉
我地都快啲食,等人有位坐喇
主餐等咗好耐
大蝦拼西冷牛扒 8 oz 7成熟
好好,真係7成熟,唔係十成熟比你
肉汁豐富,好食
大件到有人食唔晒
大蝦耕牛柳 6oz 7成熟
好得,得到一邊食一邊話正
大蝦兩隻一樣咁好味,啖啖蝦肉
不過薯菜少咗啲
甜品有涼粉,芒果布丁,啫喱可以揀
我地揀咗芒果布丁 & 啫喱
好耐無食過呢款無芒果肉嘅芒果布丁喇
加完花奶食之後超滑
埋單$326,食到咁有水準嘅牛扒及服務質素
乜都抵返啦

沒有留言:

張貼留言