2009年12月29日 星期二

龍蝦燒

19-12-09 星期六
出得去銅鑼灣,點止買紙碟吖
Muji 買零食
Mineral Care買死海鹽body lotion
宜家傢俬買碟
.........................
攞住一抽二抽去搭914
我地係總站等呀等,等呀等
等咗廿分鐘都有呀
好心九巴同新巴,明知工展會就開多幾班啦
914已經少班次喇,而家多咗咁多人搭
都唔加開幾班,真係無良呀
一開車去到第三個站
已經滿晒喇
搭咗大半個鍾巴士,攪到我地都呆晒
去佐敦食"龍蝦燒"
新開架,7:30前埋單有8折(我係埋單嗰時至知)
係門口煲煙時,見到Hoegaarden,即刻要了一杯
有我至愛龍蝦
咁就$448喇
美極燒大蝦
燒得唔夠乾身,仲有水出
燒豆角
好多根,自己撕走去囉,豆角好食
燒韮菜,好食
燒銀杏,即係白果,好好食架,不過唔苦囉
燒牛仔骨,勁juice,好想黎多份,不過仲有好多嘢食
啤酒 & 芒果綠茶,芒果綠茶味道好假
燒扇貝,太多蒜蓉喇
燒菜心,食中間好喇,中間好甜架,外面好老呀
芝士焗西蘭花,呢個係焗西蘭花喎,再三查問,佢都話係焗嘅
你話係咪係囉
燒雞皮,好食,脆卜卜
燒豬頸肉,點解可以咁嫩滑?點解可以咁多油?
主角出場燒龍蝦
有芝士同蒜蓉,各有特式啦
龍蝦好多肉,$38一隻好滿足
燒司華力腸
燒孔鴒,我唔知好唔好食,我無食過
燒茄子,可以少啲蒜蓉仲好食啲
燒粟米,正
燒雞翼釀蝦膠,蝦膠死實唔彈牙
我地7:40 埋單,佢至話比我地聽7: 30前埋單有8折,仲可以減$20
我真係頂佢個肺吖,我坐低時你唔講
你講咗我7:30埋單嘛,可以慳返一百
我唔係見你有龍蝦食,我去咗"川燒"喇
成條街有三間係食燒嘅
洗鬼去呢到呀

沒有留言:

張貼留言