2009年12月28日 星期一

馬場

13-12-09 餅餅有兩張免費飛去馬場
未去過馬場嘅我,隻腳痛梗都要去
一入場,每人派一頂帽
GOOD LUCK
見到好多馬
啲馬好色彩繽紛架
之後上去搵餐廳,每間餐廳都滿坐
我地走上最上層,食小食
雞脾塊皮好好食呀
不過啲肉唔入味,淡而無味
紅豆沙好食呀,有蓮子同百合
之後一開跑,嘩!!!嘈到好似係紅館對正個喇叭咁呀
啲人多到呢~~~
呢隻白色馬,散步
又黎唔知第幾場喇,啲馬又衝過,啲人又嗌過
其實我覺得,咁嗌法,真係可以舒發情緒
我睇到好悶呀,其實我地係因為有美食攤位而黎
要去買代用卷,之後至可以買嘢食
我地換咗$150,啱啱夠買嘢食呀
咖哩豬皮魚蛋,好好食,尤其豬皮好好食
薯蓉焗田螺,好油
啤酒要$30一杯,生啤喎,抵啦
呢個芝士,無人幫襯,等我幫襯下啦
慢慢用熱力溶化芝士
之後就一pat嘢加個新薯,酸瓜比你
個酸瓜好酸,不過我鍾意食
夾住芝士食,可以中和滯嘅感覺
芝士好好食,不過凍咗少少之後,硬到食唔到
薯仔無咩特別
臨離開前,出去行下,曬下太陽先
完全睇唔明

未有馬經過,影下草地上的小黃花
忽然之間有一堆馬剎到
按第二下時,已經食塵喇
我部相機真係渣
之後我同餅餅行去火炭
去一田敗家

沒有留言:

張貼留言