2009年12月28日 星期一

15-12-09 星期二
今日係賴仔生日,竟然咁齊人
順便做埋冬啦
都幾平喎
天氣越凍,越鍾意飲啤酒
爹地媽咪妹妹賴仔遲大到
我同餅餅點住啲小食食先囉
燒腩仔,一般啦,如果去埋骨就仲好
海蜇皮蛋,呢個正呀,糖心皮蛋黎架
油鹽水花甲,放咗花椒八角,好好唔可以食
辣辣地,好好食呀,花甲無沙可以放心食
豉椒炒蟶子,粉得好惹味,不過芡汁重手咗
蟶子夠晒彈牙
蒜蓉粉絲蒸扇貝
新鮮,足夠了
枝竹炆班腩,又話枝竹炆班腩,黎到都無枝竹嘅,不過有我最愛波波呀
即係生根呢,生根唔夠腍,咬落仲有硬硬的
班腩唔腥,又無乜骨,唔錯
臘味炒芥蘭,即係呢,烚熟咗啲菜之後再炒,同生炒係兩回事黎架
唔好呃我,我係食得出架
我對呢碟菜好失望
上湯豆苗
豆苗唔老,上湯有魚味蝦味,不過可以接受
辣酒煮花螺,放咗唔知幾多隻指天椒,辣到搶喉,不過食食吓就習慣了
花螺好細隻,不過每一隻都好腍,反而比較大隻啲嘅就韌
煎老鼠班,斤半,蒸得唔熟,中間骨嘅部份,骨肉分離唔到
不過條魚好滑,魚好新鮮
煎蓮藕餅,肉多過蓮藕,又多油,唔好食
食飽收枱,上蛋糕
生日快樂呀賴仔
厚厚朱古力,包住軟綿綿蛋糕
好好食呀
附送每人一碗綠豆沙,好食,唔會太稀,又有放香草,不過無海帶
埋單$1,100
做冬點可以唔食湯圓吖
我帶佢地去食湯圓皇

沒有留言:

張貼留言