2009年12月15日 星期二

上海第二天@喜來登自助早餐

第二天,終於到上海第二天喇
3-12-09 星期四
晨早9:30落去食個免費自助早餐先
呢到呢,係我地住嗰層,有度門
門入面係一個好大好大嘅地方
中間放咗呢張梳化
門鎖上了,不知用途是什麼
我只在門上的玻璃窗影一張相
餐廳的入口,好有cyber feel
燈會轉色,但只有藍色及綠色
我地三日都係呢張枱,唔係侍應編架
每日黎到都無人坐呢張嘅
生果蔬菜,任你攞任你食
蘋果好爽甜
沙律吧
餐廳有露天位的,不過太凍無開
中式點心
豆漿

只有兩款餸選擇,唔可以自己配搭差啲囉
麵有三款比你揀
白粥
五殼粥
咁健康都唔啱我嘅
牛肉燒賣,紫糯米,雞包
蝦餃,豆沙包
最好食係豆沙包同蝦餃
西式早餐
日式早餐
多士
生果

呢個就係露天位喇
凍到痴孖根
我係上影當時幾大風
朵花唔知咁搖法,幾時會甩
食飽上房收拾行裝
準備出發喇

沒有留言:

張貼留言