2009年12月16日 星期三

上海第三天@蘇州-王四酒家

4-12-09 星期五
差不多4:00,導遊姐姐同架車要放工喇
不過都送我地出市區先
好彩有旅遊書,唔洗周圍搵嘢食
不過都係要周圍問人
其實有好多食店都未開門
包括我地係旅遊書睇到嘅呢間
不過佢地好好人呀
仲差半個鐘至開門
都可以比我地入面等
4:30就等食晚飯
茶唔係有好多選擇
爹地揀咗苿莉花茶
去厠所嘅去厠所,煲煙嘅煲煙,影相嘅影相,點菜嘅點菜
蘇州出名布三白,其中一樣係白魚
好腥,勁多細骨,肉質又唔嫩滑
究竟出名係邊?
罷上枱時,騰騰震架
我唔食豬肉都食咗兩件,好肥美呀
乞兒雞
係黎呢間食嘅目的
肉質好嫩,又好香,又夠味
不過好細隻
白飯兩大兜,見唔見到有幾大兜呀?
睇下左上角隻飯碗對比下
白飯任食
一出門口,行一陣,見到有攤位買得意嘢食
我已經太飽,引唔到我買黎食
"竹香蕉"
賴仔買咗之後食咗一嗒就叫我試下
一食,嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有一陣傢俬味,好難鼎呀
仲要叫我揸住影相,要扮好好食
救晒命呀,唔係我買架

沒有留言:

張貼留言