2009年12月16日 星期三

上海第三天@蘇州返上海

4-12-09 星期五
食飽無嘢做應該行街街嘅
但唔知點解大家都好心急要去火車站
我地買咗8:30火車票
不過而家只係6:00咋
媽咪見到人力單車
就話好想坐
好啦,坐去火車站啦
其實位伯伯好慘
為咗賺15蚊,踩咗15分鐘單車
兩個人一定過二百磅
上斜路時,要落車推上斜路
當時,我個心好酸
即刻同餅餅講 : 不如我地落車幫手推啦
但又驚上梗斜,忽然之間落車會反車
係個一分鐘裡面,個心真係好酸
眼圈都紅了
一分鐘過後,伯伯又跳上單車
攞條毛巾抺汗,一邊踩單車
氣喘喘的
落車之後,原來大家都有同感
原本每車15蚊,我地比20蚊一架車
其實20蚊我都嫌比得少喇
不過,我幫到佢今日,咁明天,後天,將來有誰來幫伯伯呢?
去到火車站,6:30都未夠
我地就慢動作睇嘢
其實無嘢睇架
去問下可唔可以換早啲啲火車票先
全部爆晒
原本我地買8:30個班火車,可能會延遲
問我地改唔改另一班火車,遲原本呢班車15分鐘
不可以改早,反而改遲了
入了KFC坐住等到8:00
求其買啲嘢食,擺住兩張枱
食飽飽之後,就落去玩影相
不過得我同賴仔玩
玩到咁上下,就上返去坐
條街真係好凍,好凍
呢班車,都係延遲,不過都係遲10分鐘啫
大家一窩鋒衝入車廂,我地車票有坐位號碼
唔怕無位坐喇,不過其中兩個要分開坐
媽咪就話同人地換位,企定起身,等人黎
點知餅餅同媽咪講 : 開咗火車喇
大家又笑到震晒
我地落咗火車之後,就行過對面搭地鐵
係地鐵入口處,見到兩個公安
問佢地附近有無超級市場
其中一個指一指對面個家南貨店
我唔係要呢啲呀,我要好似"家樂福"咁大嘅超級市場呀
之後又指又講,我地都唔知係邊
又問我地住邊喎
我地話蒲東
佢地兩個就叉住我地6個人,話 :住蒲東跑黎蒲西這邊去超級市場?
你們係酒店問下人,蒲東多的是啦
我地講完謝謝擰轉身之後
兩個仲要係我地背後講
住蒲東跑黎蒲西,仲要去超級市場
我地一邊落地鐵一邊係到狂笑
唔知呢兩位公安叔叔
會唔會以為呢6個人係傻架呢~~~

搭10個站地鐵就可以返酒店喇
係買地鐵飛嘅時候,我地見到疑似蘇永康
佢即刻成為我地嘅焦點,幾部相機對住佢
我個妹真係好強壯,10度都係著短袖
不過只限去蘇州呢一日
係上海嘅10度,依然著羽絨
我都唔知點解
6個人係地鐵悶到玩影鞋
諗住post上facebook
最後無咗件事
10:45 返到酒店,今日攰到過對面按摩都無力呀

沒有留言:

張貼留言