2009年12月15日 星期二

上海第二天@燕云樓

3-12-09 星期四
飛的過去步行街,都已經7:30
要食飯喇,遲多半個鐘食我就開始頭暈架喇
妹妹唔知仲咩係咪暈車浪還是頭先高處望下所以暈
總之就暈,媽咪陪佢去KFC買汽水飲
賴仔就去問路
揀咗燕云樓
因為尋晚係"聚福園"食飯嘅時候
爹地講咗一句 : 想食片皮鴨
無錯,爹地自從老了之後,成日係唔適當嘅時候做唔適當嘅事
又成日孤立自己,其實我唔知佢諗梗咩,不過佢係我爹地
佢話要食片皮鴨,點都要搵到比佢
所以係旅遊書搵到燕云樓
一出升降機,就見到有專人削鴨
但好可惜,佢唔明咩叫片皮鴨
連埋肉一齊片,算吧啦,有得食就算喇
噢!!!呢碟叫片皮鴨?
不過好彩佢算好味,有肉汁,OK啦
塊皮厚過我塊面皮

呢碟係銀絲卷,為咗呢碟銀絲卷,我成個癲婆咁,係咁鬧人
事緣係 : 賴仔一出升降機之後,見到有枱食客食梗銀絲卷
賴仔要食梗係叫啦,點知女服務生話銀絲卷買完喇,沒有喇
我地都無辦法啦,自家係到講,可能最後一碟啦
菜都上齊喇,連賴仔最後點嘅酸辣麵都到咗喇
就係呢個時候,比賴仔見到有另一個服務生,攞住一碟銀絲卷喎
咁我地一齊問,服務我地呢圍枱嘅女服務生啦,呢個係好自然嘅事
佢唔係答我地入去廚房了解下,或者問我地要唔要
而係佢答我地 : 煩死人
呢句說話,我第一個聽到
我係一個一撻即著嘅人
即刻拍枱鬧人啦
之後即刻叫經理出黎
經理了解完成件事之後,就話 : 她一定不想幹
好呀,呢句說話擺到明佢唔啱
件事就咁算?未...
之後佢唔見咗人
有無人夠膽行埋黎
哈哈,我覺得我好似一個惡霸
終於,經理比咗碟銀絲卷我地
隔咗10幾分鐘之後,佢出現返,繼續招呼我地
仲要黑口黑面,粒聲唔出
食飽埋單四百二十幾
擺低$500走人
妹妹要去厠所,睇唔到精彩一刻
收銀處就係厠所隔離
當佢見到我地,要找返錢比我地時
我地一齊話 : 不用找喇
佢呆咗一陣,望住媽咪同佢講 : 唔好意思
之後好快地將啲錢放係自己個衫袋到
我心諗 : 一百幾十,我跌都跌咗啦
比你啦乞兒
之後去行街街,媽咪見到黃色一舊舊嘅嘢,就話好好食架
食咗一口,吐都吐唔切
媽咪仲話係香港食過好好食架
佢個皮,係硬架
即係原本係軟嘅,比風長時間吹住變硬呢
去南貨鋪行個圈,見到有個豬面
哈哈,好似我咁肥呀
永安百貨,點可以唔入去呢
又飛的返酒店,之後爹地沖完涼瞓覺
我地五個人沖完涼就去酒店對面按摩
按咗90分鐘,成個人鬆晒
不過背脊好痛
之後去食串燒,串燒係馬路邊
四圍都係地盤
而家諗返起,我地好勇
因為我地食塵呀
當時仲要得4度,好凍好凍
食飽都零晨12:30喇
要返酒店瞓喇
明天要一大早起身,準備去蘇州

沒有留言:

張貼留言