2009年12月14日 星期一

上海第一天@到埗了磁浮

2-12-09 星期三
6:00可以落機喇
好彩落機嗰一刻感覺唔到凍
因為機場有暖氣吧
等待行李中,5大喼
指示牌都好清悉
我地係飛機上面商量
去酒店時搭磁浮還是走嘅時候搭磁浮呢
其實當我地出咗關之後
我地有搵酒店巴士架
不過6個人,10多件行李
要收我地七百蚊
仲要唔係酒店專用巴士喎
我叫兩部的士都唔洗咁貴啦
最後,去搭磁浮轉地鐵
好似八達通咁架,唔係入飛,係拍咭架
沒有路軌的火車 - 磁浮
等咗兩三分鐘就有車喇
因為夜晚嘅關係,最快可以超過400km
但日頭規限350km
坐椅都幾舒服,不過坐椅唔可以掉轉
所以大部份坐位係倒頭
坐倒頭有少少暈
即刻搬位
再轉三轉地鐵
係香港唔搭地鐵嘅6個人
黎上海第一日就要搭地鐵
出咗閘之後,要上返買地鐵飛
終於可以去扯返口煙喇
食煙嘅食煙,買飛嘅買飛,看行李嘅看行李
我同賴仔出去食煙時
感受到凍喇,不過風力一般啦
我地唔著羽絨都ok啦
地鐵飛都係好似八達通咁拍咭架
到出閘就要入飛喇
因為要收飛嘛
上海地鐵線好多支線
拍得住香港嘅地鐵陣圖
我地要去世紀大道轉車
以為過對面線就可以轉車?
錯晒,首先要上電梯之後又要行樓梯落返去
每個站嘅升降機都係壞嘅
我上上落落都幾次,行都行到發火
好彩無行錯,無行冤枉路
搭一個站就可以到喇

張椅係紫色架,我特登唔坐都要慢慢影相
一出地鐵面就知死喇
一行6人,即刻著褸
仲要帶埋頸巾,冷帽
點知原來行幾步路已經到酒店
入到酒店,熱到爆炸
因為開咗暖氣
咁攪法,好易病架喎

沒有留言:

張貼留言