2009年12月12日 星期六

美心閣@機場

忙咗成個星期
終於有時間寫返上海旅遊嘅點滴
揀相,之後執相
用咗三日,每日5小時
只係執咗上海第一天
6個人,帶咗4部相機
其中一部係菲林機,唔洗執
一部大機,兩部DC仔
影相過千張
我唔知仲有無咁多時間執相
睇黎,我要帶埋我部NET BOOK返公司慢慢執相
死人Yahoo Blog ! 修圖功能成日都失敗
嗰啲修圖失敗嘅時間
足夠我整多上海第二日嘅相
2-12-09 星期三
因為我地之前一日,已經係網上check in
所以,我地好游閒咁去托運行李
6個人 - 5大喼行李,唔計手袋,4個手提袋hand carry
2部net book , 4部相機,好似搬屋咁
係到諗,好彩我生在幸福之地
如果我地一家要走難,都唔知點走
時間尚早,一點九,去飲茶啦
最鍾意飲茶, " 美心閣 "
一坐低,即刻有人問要唔要一籠什錦點心
有蝦餃,燒賣,牛肉,粉果,豆苗餃,仲有唔知咩餃各兩粒
咖哩鮮竹卷,幾好食架,好少好少咖哩味,不過好香
妹妹喉嚨唔舒服,要咗杯雪梨蜜糖熱飲
炸芋角,要咗兩碟
棉花雞
豆苗餃
燒賣
蝦餃
粉果
叉燒包
蝦腸粉
鳳爪
咸水角
春卷
燕窩蛋撻
茄子伊麵
慢慢食飽就過關喇
一去到侯機室,就可以上機喇
時間啱啱好呢~~~

沒有留言:

張貼留言