2009年12月30日 星期三

金滿庭 @ 做冬

22-12-09 星期二
兩個人做冬
今日放早一個鐘,餅餅就放早兩個鐘
未返到屋企前,同餅餅講 : 我想去outback据扒
但係返屋企途中,越諗越唔對勁
做冬食咩西餐啫
返到屋企即刻叫餅餅打去"金滿庭"訂位
5:40落到去,門口已經排晒長龍
我慶幸,我有訂枱
個接待員仲要話 : 你半個鐘頭前打黎訂位架嘛
我話係呀,我驚無位呀
5:45準時開,第一個安排我入坐
之後就陸陸續續放人入黎坐喇
6:00,全場爆滿,無打電話訂位的
無辦法安排入坐喇
每枱都唔同嘅餐前小食,我呢枱係青瓜
酸酸甜甜微辣,好開胃
蔥油海蜇
干煸四季豆
做節唔可以無雞,叫半隻芝麻雞
連雞胸肉都唔嚡,芝麻好香,仲有個汁(我無影到)好香
點海蜇都好好食
擔擔麵,我自己一個人食晒,食完飽咗大半
一坐低已經問有無豆苗
冬天最鍾意嘅菜係豆苗
我上年試過係街市買豆苗要$50一斤
當然之後有回落,最平都要$10一斤
今年無煮過飯,所以唔知街市行情
清炒豆苗
炸饅頭,餅餅一個人食晒
其實一張二人枱,係唔夠我地擺嘢架
當然係食唔晒啦,打包返屋企囉
做節唔可以無湯圓,去"許留山"買糖不甩
我唔明點解要墊張紙係底
我外賣攞返屋企,湯圓黏住張紙
幾難至可以分開呀,食都食得咁辛苦
紅豆沙+芝麻湯圓
呢個紅豆沙好好食,起晒沙,材料又多
不過下次可以唔要湯圓,太甜了
我想睇阿帆達,不過到今日為止都買唔到飛

沒有留言:

張貼留言