2009年12月29日 星期二

i thai

20-12-09 星期日
一間餐廳,啲嘢幾好食都好
如果連基本嘅服務都無嘅話
我諗,我會black list呢間食店
因為你地有收我10%服務費
係我後面,一男一女打情罵悄
係當我聾,還是當客人瞎了眼?
係我枱側,不斷穿梭,不斷來回
過咗去又無嘢做過返黎,你地班侍應咁樣
好容易另我覺得你地係到玩梗架喎
仲有,食物都比你地啲衫褲圍裙整污穢晒啦,仲點食呢?
叫埋單,叫一次唔夠?聽唔到叫埋單,但係識行埋黎執清我枱面啲嘢?
一句道歉嘅說話都無?
咸檸水,無味的
珍多冰,一般啦
冬蔭功湯,呢個好飲,亦好有水準
大蝦,腳同鬚修剪整齊,蝦肉新鮮,夠彈牙
馬拉盞炒通菜,碟底好多水,味道剛好,唔會好鹹
蒜蓉包,係呢間蒜蓉包好食,還是熱辣辣蒜蓉包好食呢?
燒牛柳配糯米飯
牛柳好食,唔會太生又唔會太熟,7成左右吧
見唔見到啲菜係邊緣呀,你地估下,如果有個人行過會唔會掂到呢?
臘腸雞粒煲仔飯,好食呀,有少少飯焦,唔硬的,好好
埋單$380
或者晚飯時服務會好點吧
又或者平日嘅晚飯會再好一點吧

沒有留言:

張貼留言