2009年12月17日 星期四

上海@後記&禮物

終於出晒4日夜上海之旅,心情輕鬆咗好多喇
妹妹買咗兩本上海嘅書,不過都唔及我買嘅呢本
全靠呢本旅遊書,帶我地呢個旅程吃喝玩樂
我想講一講上海的
馬路 -
明明行人綠燈,我當然行架啦
原來唔係架,綠公仔,都要留意下有無車轉灣呀
事關你綠公仔時,轉灣行車燈都係綠色
人車掙路行,日日如是
都係香港好
香港好,又點止交通吖
水質 -
水係濁架,有少少鹹味
不論冷水熱水都一樣
每朝一起身刷牙
裝了一杯水
濁到係白色
刷完牙,攞起隻杯一睇
變清了少少
妹妹話:呢到啲水令到皮膚都好啲
我地5個無辦法認同
餅餅隻手指甩晒皮
我塊面唔好提喇
............................
天氣 -
香港就算得5度,都係冷空氣
上海唔同,風打在面上刺骨,剌痛的
酒店 -
記住唔好住蒲東,要住蒲西
每日過天橋隧道,都百蚊的士喇
下次,如果有下次,我會揀半島酒店
街道 -
明年5月世博,要整靚上海
周圍都修路,裝修,改路,封路
日日夜夜都聽到打樁聲,轉地聲
食 -
好平,6個人勁食,都唔會過五百
食物水準,間間都差不多
有好有差,招呼永遠無笑容
人 -
勁白鴒眼,如要去上海
帶飲衫去就啱喇
我地著羽絨,著波鞋,所以啲人睇我地唔起
當地人,係著大衣,穿皮鞋,高根鞋的
時間 -
唔好以為上海人好嘆好hea呀
一樣好似香港人咁,同時間鬥快
我去hea去嘆架,見到周圍啲人咁趕
另我好唔舒服,所以,唔好揀返工放工時間出去
通常呢啲時間,我地會係室內
例如,食店,觀光塔,酒店......
磁浮 -
一定要試下個種完全感受唔到嘅速度感
4百幾km,好似無郁過咁,犀利
衣服 -
諗住係上海買件衫,諗都唔好諗呀
貴過香港一半呀,留返係香港買啦
餐廳 -
係全面吸煙的,呢點,我鍾意
*********************************************************************
托運返黎香港嘅百事,飲咗一口,成支倒晒
個種代糖味好難頂
咁多款絲巾,惟一一款睇得上眼
天氣太凍,諗住買返黎暖手
買完之後,返到黎香港至記得佢
髮朁,惟一一支係紫色
雖然唔知買黎仲乜,但10蚊,算啦
到今日仲未食晒嘅葵花子仁
老闆係公司煮食,用火柴的,買一個給他吧
大家都係去上海,老闆說 : 沒見過
另一個留為記念
蘇州遊船河,賴仔買的相片
可用作啤牌
餅餅買的魷魚絲,硬到食唔到
呢個幾好食
係北京攤位買的山楂,好好食
但係上海買北京特產做手信的話
好似有點兒那個
好喇~~~琛怡‧旅遊@上海 完滿結束喇
下一站,泰國

沒有留言:

張貼留言