2009年12月17日 星期四

上海第四天@超級市場

5-12-09 星期六
誓要去超級市場的我們
去問咗酒店職員之後,就搭的士去
唔洗三分鐘已經到達了
其實酒店職員話,行10分鐘就到
不過我地今日好趕好趕時間
雖然夜晚8:20機,但我地今日要最後衝刺
一定要大買特買
11:30喇,快啲行喇






 
 









濃湯寶,平過香港一半都唔只
我地入咗十幾盒啫
王老吉,我地呢幾日以佢為伴呀
見到叉燒包就發狂嘅餅餅
即刻要咗兩個
好可惜,係無食過嘅情況之下,已經掉咗
有朕(億)味嘅金華火腿
金華火腿要風乾架嘛,入晒袋入晒盒
點會唔(億)吖
聖誕樹,唔靚嘅
呢到係其中一部份
長單好長,其實未算最長
買咁多嘢都係四百幾蚊,好抵好抵
當日唔知點解好多人搶購油
後來才知道,上海下星期起開始加10%油價
未加都貴過香港,加咗咪
買咗四大箱貨品,全部即場pack箱
即刻飛的返酒店,越趕時間就越錯
前後兩部的士都行錯路
兜咗成個圈,我地覺得唔對路喇
問的士司機,佢話跟前面部的士行
之後我地同佢講:你唔知喜來登由由酒店係邊咩
的士司機話:知呀,你們沒有說呀
成程車同佢嘈交咁滯
離晒大譜架,一上車已經講:喜來登由由酒店,話我地無講
不過,落車時,佢主動話只收12蚊
不過,我地啲時間無咗喇
即刻衝上房call人上黎枱行李
又check out埋
輕輕鬆鬆去行街
又要飛的過蒲西喇

沒有留言:

張貼留言