2009年11月12日 星期四

囍宴滋‧選 XI YAN Flavours

今日係我生日
同自己講一聲happy birthday
10-11-09 星期二
諗咗幾日,去唔去囍宴好呢?
因為怕朋友們搭車唔方便
但我又真係好想食喎
朋友們很會遷就人
一句 : 你係主角,你話事啦
哈哈哈,暖在心頭
囍宴滋‧選
呢張係墊枱紙
其實張墊枱紙無變過
但我今日望住呢張墊枱紙時
忽然之間好有感覺
變嘅係我個心態
變好變壞唔重要
最重要嘅係食物質素唔好下降
咁...我永遠都會支持囍宴
Menu 餐牌
少咗間G.O.D.,多咗間東‧丰
點解唔可以並存?
今日飲品買一送一
有兩款選擇 :
凍桂圓紅棗茶
紅棗好啱女士們飲
所以三位女士都叫桂圓紅棗茶
味清,甜而不膩,入口香甜
凍柑桔蜜
酸酸甜甜很開胃
最啱男士飲
呢杯係熱的桂圓紅棗
囍宴最大嘅驚喜係
每一次去,你都會發現碗,碟,杯都不同
你唔單上味覺上得到滿足
視覺上,你也會滿足
胡麻日本溫室蕃茄
無咗芥辣味,還是轉咗?還是有兩款?還是味覺退了?
但一樣咁好食
其實我可以一個人食一個的
蕃茄鮮甜,醬汁香口
的確你最佳餐前小食
秘制鎮江骨
酸酸甜甜的肉排
炆到腍一腍
骨肉已開始分離
入口肉質鬆軟,配以鎮江醋汁
唔肥,唔膩
一口接一口絕不過份
金牌口水雞
係雞絲,點解會變咗雞絲?
成本貴咗又唔想加價?
不過雞絲都足夠4個細食嘅人食嘅
墊底粉皮其實仲多過雞絲
粉皮反而切闊咗
係咪攪錯咗少少嘢呀?
味道一樣咁好食
所以清晒成碟
除咗條雞骨
麻辣油另上
除了我之外,其他三人也不嗜辣
麻辣有層次,食後你會知道乜嘢係層次
南乳酥炸雞翼
呢個賣相唔靚
碟嘅顏色用錯咗
睇到人眼花
話明炸雞翼,你要預咗食時有好多油
就係因為多油
所以雞肉嫩滑,外皮香酥
大肚婆炒飯
好鹹,係咪唔記得落鹽再落多次?
定還是落咗鹽再落雞粉?
不過,飯炒得乾身,粒粒分明
吃時又唔會覺得飯很乾
算吧啦,撈少少鎮江汁中和下啦
蒜香油麥菜
又係咁鹹,發生咩事?
炒嘢有問題?廚師有問題?
咁以後係唔係只可以叫中央廚房啲食物呀?
呢個唔可以撈鎮江汁
咁點算好呢?
送飯囉,經過一輪鎮江汁撈飯後
飯已經唔太鹹
但一碟半斤都無嘅菜
我地4個可以食剩
黎囍宴,唔食甜品對唔住自己
牛奶雪糕配香酥蘋果
再黎多次冰火
上面有冰冰的雪糕
下面有熱熱的蘋果粒
口感好豐富
焦糖香蕉布丁
我試過一啖
有濃濃香蕉味嘅布丁
我只聽到好食呀,好食呀
我終於得到喇
恨咗數個月,終於攞到喇
囍宴貴賓咭
她答應給我時,我簡直唔相信我嘅耳朵
你地知唔知,當我發現有貴賓咭時
我即時打電話去問,有乜辦法可以取到
個答案係出乎意料令我答不上話
多謝joanne,我會多啲黎食飯架喇
4個人食到飽一飽,埋單都係$612,多謝晒~~~
比錢時間,亦都係送禮物給我嘅時間
josephine 送給我的禮物嘅包裝紙
咁熟口熟面嘅?
係呀,年頭生日時
我係用呢張大口仔花紙架
哈哈,keep到而家
比較驚訝的,係winnie 給我一封利是
哈哈,個一刻我覺得你好似我亞媽
飯後去拍照留念

沒有留言:

張貼留言