2009年11月14日 星期六

帝京酒店@花月庭

11-12-09 星期四
餅餅費盡心思終於諗到去花月庭食自助餐
$238 一位,係11月30日前去,仲係呢個價錢
我不斷咁同自己講 :
如果唔好食,都唔好黑面,唔好發脾氣,要忍
忍到頂唔順先黑面啦
結果,呢餐無另我黑面,我仲好開心咁同餅餅講 :
11月30日再黎食多一次
哈哈哈哈哈哈哈哈
剌身三文魚及北寄貝
我唔食三文魚嘅
不過三文魚好靚,有光澤
北寄貝唔靭唔嚡,好食
佢話係虎蝦喎
我食咗成碟,鮮甜到呢~~~
花蟹粥
真係有蟹味架喎,仲要一碗細細碗,居然比半隻蟹仔你
仲要蟹仔好甜,好好食
上面薄脆,花生,油炸鬼任你加
最懷念係薄脆,不過硬咗少少
天婦羅蝦,粉漿太多,不過我呢個蝦痴都覺得好食呀
生炒糯米飯
SORRY ,out focus
我就係為咗佢同餅餅講 :
我要再黎多一次
糯米飯粒粒分明,絕對無黏埋一舊
呢個飯如果要我比$100,我都會黎食呀
乳豬
皮脆肉肥,少食唯妙
叉燒
靭到咬唔開
龍蝦
一見無即係出,永無冷場
基本上係一出即無
我都攞咗三轉,回晒本
不過龍蝦肉嚡咗少少
二百幾蚊,唔好要求咁高喇
和牛
我諗我同餅餅都係唔識食和牛喇
好肥呀
片皮鴨
真係唔好講笑,我一個人食咗6件
食到好飽,我地去玩朱古力噴泉
紅豆沙
食咗一啖無食
豆腐花
一邊食一邊掛住阿婆豆腐花
各式糕點係晒到,每樣攞一件
各有千秋啦
中間嗰個係意大利奶凍,我一世都會記住佢
差啲食到我嘔
即刻開杯H.D.雪糕黎食中和返先
食物當然唔只咁少
有好多我都無食到
值得一讚嘅係
員工收碟好快
其他收人三百幾四百幾五百幾嘅酒店自助餐學下人啦
啲碟搭上搭再搭都無人黎收
呢間花月庭仲有一個優點
咖啡奶茶檸檬茶橙汁竹庶茅根什果賓冶任飲
你可以自己攞,又或者有專人服侍
我好開心同滿足呀

沒有留言:

張貼留言