2009年11月13日 星期五

避風塘

11-11-09 星期三
原本係屋企煮飯
我亦都諗定今晚煮咩餸
雞翼,肥牛都攞咗出黎解凍
檸檬炆雞翼,薑蔥肥牛煲
上湯娃娃菜 & 西洋菜陳腎湯
仲有放兩條臘腸係飯面
點知材料預備好晒
佢一個電話黎話要出街食飯
好,問佢想食乜?去邊到食?
佢只係答我出旺角
出旺角食風咩~~~
咁即係食咩呀?
佢話比佢諗下
你地覺唔覺奇怪呀?
打電話約人食飯
唔係已經諗好嘅咩?
仲要比時間你諗呀?
咁你諗唔到
係咪真係一齊出去食風先?
算喇,我已經想開始發火喇
我就話食大閘蟹啦
好吖,去邊到食呀
嘩!!!嗰刻我仲禁住自己啲火同佢講 :
一係避風塘或者東海啦
其實我個心已經係到鬧梗佢 :
邊撚個老母個仔咁撚鈍
成撚個白痴自閉仔咁
避風塘,今次唔食避風塘蟹套餐
亦都無叫大閘蟹餐
因為大閘蟹餐唔抵之餘
仲覺得有少少搵笨
散叫就算啦
我地今次又係坐房
每間房放一啲吉嘅酒樽都唔同架喎
咁咪有好多唔同牌子嘅酒囉?
茄子豆卜炆倉魚
明明係熟嘅熱嘅
我唔明點解要搵個爐,開大個火熱住佢
即刻問個黑色西裝友
條魚係咪熟架?
佢話 : 係架,熟架
我即刻熄咗個火啦
豆卜索晒啲汁好好食
條魚好食喎,唔腥嘛
肉質又軟滑
不過如果茄子轉支竹會更加好
菜脯蝦乾炒黃蜆肉
菜脯?唔見咗,變咗脆玉瓜
蝦乾好多好多
黃蜆肉10隻都無
少到呢................
不過蜆肉無沙又唔腥,新鮮嘅
脆玉瓜夠爽口,唔會炒得過腍
係好食嘅,$48抵比啦
艇家小炒皇
小炒皇有半碟係辣椒
趕客咩
蟹粉炒粉絲
粉絲炒到一舊舊咁
加啲魚汁又好味啲
粉絲散開咗,容易夾啲
點解呢排食飯要左撈右撈架~~~
我地仲有叫雀巢蟹粉炒蝦球
不過等到埋單都未黎
所以取消咗
兩個人食咗$350
用咗三張$50優惠卷
即係比$200就得喇
$200 都慳返唔洗比
因為拆利是錢剛剛好
又比返一張$50優惠卷比我地
原來食滿$150,就有一張$50優惠卷
而家仲有5張
咁樣加加減減
幾時至完呀?

沒有留言:

張貼留言