2009年11月2日 星期一

Euro go go

26-10-09 星期一
我曾經不下一次講過
我好鍾意食pizza
但我勁唔鍾意食pizza hut
唔知點解,每次食完pizza hut
我塊面都會痺痺地
佢地落得太多味精喇
其實仲有好多地方有得食pizza
唔洗屈就一間啫
好似CPK,Pizza Express.......都好好食呀
仲好食過pizza hut啦
近近地,今日食EURO GOGO
今日行到好攰
所以外賣返屋企慢慢食
半份PIZZA,只係三十幾蚊咋咋咋
蜜糖雞翼
食完包你上癮
雞翼啲肉係滑架,少少燶燶地嘅外皮好香
配以甜甜的蜜糖
你可以唔洗講嘢
食得架喇
田螺焗薯蓉
必食,又係會上癮
上面層芝士,你真係唔好同我掙呀
蒜蓉包
每人兩件嫌唔夠囉
呢餐$110
抵唔抵呀?!?
(還有,意大利麵條也很好食
不過那天我們很累
不想食那麼多喇)
唔知自己發生咩事
無端端用普通話
所以括號內用普通話啦

沒有留言:

張貼留言