2009年11月14日 星期六

美酒佳餚巡禮

1-11-09 星期日
瞓醒都10點幾喇
起身就同餅餅落去買生果
又買麥當勞早餐返屋企食
食飽早餐之後
餅餅就落去剪髮
我就留係屋企聽歌,玩電腦
等到餅餅剪完返黎之後
就出發去美酒佳餚巡禮
我地係九龍站坐免費巴士入場
真係話遠唔遠,話近唔近
好彩我醒,有帶副太陽眼鏡去
但我忘記了搽防曬
一入場,無晒$150通行証
無$150通行証咁無得攞杯呀
其實仲有$10一張,買10送2
我唔要啦,都無杯送
入到去,第一檔買嘢食
驟眼見食物多過酒
今日唔飲酒
只係食嘢
熱狗,仲有唔記得咩撻
帝苑曲奇餅&蝴蝶酥$30
好好食架
蒜片牛柳粒,一串3件
呢個好好食
味道夠香,又腍,正
行行下有啲靚車擺係到展覽???
會場地圖
行到中間至見到
我行咗幾耐,至搵到煤氣個攤位呀
有亞蘇成日都話好香嘅麻油
職員哥哥強烈推介
問佢有無得試
職員哥哥好尷尬話無得試
我即刻話 : 咁要兩支吖
$40一支
呢到望過去九龍站都好遠呀
見唔到我偶像,見到我偶像嘅酒腳RICKY
望咗一陣之後
我地又去覓食喇
煎帶子
聞都聞到好香喇
帶子同和牛非常好食
和牛唔算太肥,好呀
唔怕食到成口油
呢條腸
食完之後,又再行返去買
知唔知個會場有幾大呀?
行黎行去都幾攰呀
我下個月去台灣希望見到黑橋牌香腸啦
再一次返黎時
都仲係RICKY示範梗
又行返出去食呀食
酸酸甜甜沙爹好好食
呢個係人地set好嘅擺設
$100/4隻鮑魚
勁鮮甜,最鍾意食鮑魚
呢間係鴻星
我地入場時,見到$10一支楊枝金露
餅餅即刻話要呀
每人買咗一支
諗住走嘅時候再買10枝返屋企
點知臨走時,楊枝金露已經買晒喇
好可憐呀,平時出面買十幾蚊架
之後好口渴
又行返去煤氣個邊買豆漿飲
又買條腸食下
下次煤氣個攤位可唔可以唔好咁遠呀
又可唔可以下次唔好搵塊爛地黎攪呀?

沒有留言:

張貼留言