2009年11月2日 星期一

宿霧手信

28-10-09 星期三
妹妹同賴仔昨日返黎香港喇
不經不覺咁就6日喇
時間過得真係好快呢
因為星期二我太攰
所以無返屋企見佢地
星期三先返啦
爸爸仲專登整炸蝦餅比我食呢
手信真係好多
林家二小姐出晒名大洗
食要好,住要好,玩要豪,著要靚,用要名牌
無錯,屋企寵壞嘅
今次宿霧之旅
發夢都估唔到
佢用咗8千蚊咋......
迷你結他一支
有幾迷你呀?
呢個樂器彈出黎似枇杷
彈結他點可以無pick呢
迷你結他對比正常結他
左圖仲有一支超迷你結他
其實係鎖匙扣
迷你鎖匙扣
即刻覺得原來我係妹妹心中係一個音樂人
仲有手帶
starfish 鎖匙扣
呢個係用藤織嘅散紙包
有各式各樣嘅調味料,罐頭
青椒黑胡椒味品客薯片
唔好味,好怪
芋頭包
深紫色嘅係芋頭醬
芋頭醬好甜,個包幾好食
芒果乾
一包總有幾條係酸的
呢個真係精彩喇
雪糕都要托返黎香港
我絕對有理由懷疑,行李未超重
芒果雪糕
好大盒,大盒到我唔知佢地係咪可以當飯食
其實...我影唔到個神髓
係大盒個神髓
芋頭雪糕
Size比較正常
我影唔到隻色
個紫色,係接近上圖隻紫
人做色素好勁
食咗一球
成條矃變咗紫色
因為太大盒關係
而佢地無可能當飯食
唯有,切開1/3比我帶返屋企
我咁大個女,第一次食雪糕食到怕
第一次食雪糕扒,仲要係厚切
救晒命

沒有留言:

張貼留言