2009年11月16日 星期一

黑色星期五

13-11-09 星期五
是日休息,陪餅餅去廣華醫院照胃鏡
成個早上都係絕食日
是因為book咗兩點照胃鏡
係6個鐘頭內不可飲食
我試過7:00叫餅餅起身食早餐
但佢話 : 唔食喇,好眼瞓
好吖,我同你共同進退
一齊瞓到11:00至起身
無嘢食咁點呢?
執屋啦,間書房亂過狗竇呀
快快手執完,客房床終於可以從見天日喇
皆因我太多雜物放咗係呢張床
即刻覺得間房大咗呀
執完都差不多要出門口喇
搭的士去醫院喇
足足等咗一個鐘
餅餅至出返黎
原本佢係排第二,照15-20分鐘
不過可惜,個醫生唔知去咗邊
姑娘見醫生咁耐都未到
都有急call個醫生
我唔知醫生幾時到
我只係知道啱啱睇晒成本忽然一週
餅餅就出黎喇
見到餅餅好可憐呀
好似嘔完咁款
對眼又腫,又流眼水
攞完醫生紙就走喇
一路行一路係到講 :
條喉好粗呀,打咗麻醉針都唔得呀
同poster個張相嗰條喉都唔同嘅
poster嗰條喉幼好多喇
又吞唔到口水喎
跟住之後叫我戒煙
噢!!!我心底裡係想戒架
咁我唯有同佢講 :
好,我兩個鐘頭先食一支啦
轉個頭,睬佢都傻
擰轉身點火
因為照完胃鏡要一個鐘頭之後至可以食嘢
而醫生都話4:20分至可以食嘢
所以我地去shopping買衫
一件都買唔到呀
反而餅餅買到褸喎
奇怪~~~
之後我地就去食嘢喇
原本諗住去味‧壽司
6:00前三件嘛
不過我好想食車仔麵喎
咁就去.....................

沒有留言:

張貼留言