2009年11月18日 星期三

囍宴東‧丰

今日係我嘅農曆生日呀
祝自己 : 心想事成
14-11-09 星期六
餅餅因為星期五去咗照胃鏡嘅關係
所以今日都攞埋假休息
無所謂啦,佢咁多假(妒忌中)
去太古城中心係有目的
因為餅餅想去timberland
我想去H & M
又想去囍宴東‧丰
仲有我想去買LE CREUSET粉紅色心型煲
我等咗好耐好耐
一直忍住手唔買LE CREUSET心型煲
都係等佢出粉紅色咋
我承諾,我買咗心型粉紅色煲之後
我會煮更多好好味嘅食物架呢
所以要去APITA
點知原來SOGO先有得買
咁唯有得閒先去SOGO買啦
係未買到之前,我決定唔煮飯
MENU其實間間都一樣
不過好耐無影過,就影下啦
呢幅畫影得唔係咁清楚
不過好靚好靚,比到我一種遺失嘅感覺
呢個擺設我好鍾意
如果我屋企夠大的話
我又要擺下(明抄)
買一送一嘅有 :
香茅茶 / 雪梨紅棗茶
胡麻日本溫室蕃茄
細 九製陳皮骨
陣陣九製陳皮味,酸酸甜甜好開胃
細細粒,一口一粒,唔覺唔覺食咗好多
人氣榜排第三位,得呢間東‧丰有分人氣榜同埋細價錢
鮮露香蔥炸雞翼
好香蔥油味,即係食緊白切雞點個啲蔥油呢
好香,不過唔好食咁多,會好熱氣
好彩有細味價咋
皮蛋雪菜涼伴凍豆腐
豆腐好滑,配以雪菜及皮蛋,一絕
不過鋪排亂咗啲
梅子汁拌炸魚
梅子汁代替沙律醬更好味
食到中途,我地無蔬菜食
加餸叫咗個醬瓜炒仙菇
我唔知醬瓜係乜嘢
我只知有什菇,我地都會鍾意食
鹹咗啲,淡少少會好啲
兩個人由點九食到三點
埋單都係$239
呢間東‧丰食午飯有85折架
以後黎多啲
如果滋‧選都有85折就好喇
隔日落樓食飯

沒有留言:

張貼留言