2009年11月28日 星期六

馬泰@奧海城

23-11-09 星期一
原本今晚係食肯德基
但餅餅想食馬拉盞炒通菜
所以近近去"馬泰"
呢個二人套餐好抵,有晒我地想食嘅嘢
一間餐廳,汽水只售$5
你話去邊到搵
白飯要另外加錢,套餐無白飯架
一碗白飯$10,兩碗就$20......
跟餐 : 青木瓜沙律配牛油雞翼
一啲都唔辣,微酸,幾醒胃
牛油雞翼,好彩得兩隻,一人一隻剛剛好架喇
因為食咗一隻之後就好滯
呢個係另叫嘅 : 泰式酸辣鳳爪 $ 50
去骨鳳爪少辣,但鳳爪仲有好多筋
我食過一間酸辣鳳爪係無筋架
仲要味道唔錯
嗰間係"新森林",唔係食泰式,係係焗飯/意粉
跟餐揀咗 : 馬來咖哩牛腩
牛腩腍嘅,咬得開而且入味
薯仔只得兩三件,不過都足夠喇
跟餐嘅 : 飛天炒菜
落單前問經理乜嘢係飛天?
佢答即係馬拉盞
上枱,食一口菜
完全感覺唔到馬拉盞
有豆瓣味囉
跟餐嘅 : 咖哩大頭蝦一隻
蝦身幾大隻,不過少肉
呢個咖哩汁,餅餅好鍾意
因為佢唔辣,微甜,有椰汁味
就係因為佢,所以餅餅叫咗兩碗白飯
我食咗細半碗白飯
跟餐嘅仲有 : 油鬆餅
醮咖哩汁好食
我地每次食飯,都要擺埋隔離張枱
所以比二人枱比我地係唔夠架
由細到大,家裡一到晚飯時間
放著一桌子餸
4個人食飯,6,8個餸走唔甩(一定唔會有7個餸)
到而家,5,6個人食飯
10-12個餸走唔甩
仲要有湯有糖水有甜品有生果排住隊黎隊你
一個人得一個口一個胃食得幾多呢?
爹地媽咪驚兩個女食唔飽
兩個女又奄尖,揀飲擇食
其實,我叫到成枱餸
係爹地媽咪培養出黎架
咁樣,我會有安全感
縱使食唔晒,我有安全感
呢餐兩個人食咗$322

沒有留言:

張貼留言