2009年11月21日 星期六

合興茶水

16-11-09 星期一
舊同事約食生日飯
我一定到,基本上生日飯我都一定到
合興茶水
係荔枝角嘅大排檔
亞爸話有大閘蟹,海鮮食
當然,係特別預訂啦
8年嘅紹興酒,係超級市場買架
百零蚊,估唔到嘅係入口咁醇
咁凍天氣唔會食魚生剌身
有芥末,魚生豉油係點花甲食嘅
點海中蝦都好好食架
椒鹽鮮魷
一般,無咩特別
煎肉餅
好有豬肉味,即係呢...而家食豬肉係無豬肉味架嘛
題外話 : 我唔知點解而家係街市買啲豬肉係無味,少咗好多肥豬肉
蒜炒油麥菜
起碼唔會過鹹,已經好好喇
唔係無要求呀,你睇下我前幾篇blog
食菜好似食鹽咁,食條菜都嗌晒救命
真係驚架
大閘蟹一碟
大閘蟹兩碟
大閘蟹無乜膏
即係唔係一開就流晒出黎嗰隻
因為全部都係公
海中蝦
新鮮,鮮甜,彈牙,你仲想點,我好滿足喇
椒鹽瀨尿蝦
其實瀨尿蝦唔算太好
係個肉質問題,唔關個廚事
不過都係幾隻啫
蒜蓉粉絲蒸扇貝一碟
蒜蓉粉絲蒸扇貝兩碟
大大隻嘅扇貝,食到個個樹起手指公
不過蒜蓉多咗啲
花甲
唔點芥末豉油,就咁食
都好食架喇
老鼠斑
呢條一食已經知道係養魚
魚個質地算結實,都好食嘅
係無乜魚味囉
老閭好識做,第一時間夾面珠肉比我食
我唔食魚都夾咗幾塊食
干燒伊麵
好呀,生日食伊麵好呀
我諗呢餐$2,000蚊樓下呱
佢地好神秘呀

沒有留言:

張貼留言