2009年11月3日 星期二

避風塘

29-10-09 星期四
因為我有150優惠卷
又唔想再食嗰個二人套餐
咁啱賴仔病假
一家大細
出去擦一餐勁啦
我地無食大閘蟹
因為我同賴仔都病咗
所以留返下次先食
飲清酒嘅杯好靚
我好鍾意粉紅色嗰隻
有好多清酒比你揀
不過呢啲係吉樽
大咸濕,即係咸檸七                                    可樂
我地叫咗個4人套餐再加啲餸啦
油鹽水大蜆
勁胡椒味,辣到喉嚨直達胃部
不過我覺得好啱我地病梗嘅人
大蜆一粒沙都無
值得一讚
避風塘荔芋茄子
6件都無,唔夠分呀
好好好食架
腍腍的茄子,配合脆脆嘅炸蒜
愛茄子人士必食
粉絲節瓜金勾煲
金勾係蝦乾,不過蝦乾無乜味
避風塘炒蟹 (套餐)
好食好食
一個月食一次
芥蘭炒牛肉
好食架,而且佢又炒得幾靚
蒜蓉蒸蟶子
爹地唔食,媽咪又唔食
一路食媽咪就話 : 原來你地咁鍾意食蟶子架,我整比你地食嘛
其實...媽咪呀...你兩個女仲有好多嘢鍾意架
例如 : 凱旋門,E240...等等等
豉汁蒸倉魚
好滑,唔腥,啱我食
不過我都係鍾意食煎倉魚點沙律醬
蛋白炒飯 (套餐)
每人都可以分到碗半呢
沙煲雞
雞肉好嚡,唔好食
艇醬炒A菜
幾好食啦
上菜單
叫咗三碟蜂蜜蛋散
我自己一個人都食咗一碟喇
食到尾聲,大家無端端興起話要去台灣
約下約下,變咗12月頭
噢!!!12月,我好忙呀
12月第一個星期去旅行
第二個星期好友結婚
第三個星期做冬
第四個星期聖誕
第五個星期去工展會
嘩!!!!我個人生好豐富呀
呢餐大家食得好開心
埋單一千一百幾
例牌媽咪請
今次有七張50蚊優惠卷
下個月再黎過

沒有留言:

張貼留言