2009年11月29日 星期日

Shopping

25-10-09 星期日
我真係由旺角行去尖沙咀頭
都無買過嘢
當然其間係有停低睇過一啲精品
好似有一副象棋
我喜歡到不得了
唔知點解,就係無買到
亦無心理上掙扎
見到好鍾意又唔想買
真係無乜幾何
可能我個心
只係想買一對粉紅色
2-3寸高的高踭鞋吧
其實諗諗下
我條姐妹裙係dirty pink
我可以買銀色,金色,杏色嘅高踭鞋都得喎
點解要咁執著呢?
行到去新太陽廣場
見到agnis b
買啲朱古力食
氹下自己開心囉
再行到去新港中心
係G.O.D.買咗啲嘢啦
咁就返屋企喇
都係買唔到高踭鞋
著紫色高踭鞋襯唔襯呢?
我屋企有好多紫色鞋呀

沒有留言:

張貼留言