2009年11月1日 星期日

MADO Ice Cream

26-10-09 星期日
係未去B&Q之前
我地都遊咗好耐
一個大眾書局
都遊咗大半個鐘喇
遊下遊下
無端端有人叫我試食芒果雪糕
又香又滑喎
餅餅至愛
而我,比佢個心型碟吸引住
MADO
比錢嗰刻
我抱住我嘅宗旨做人
問嘅就有機會,唔問嘅話
1%機會都無
我同個收銀員講 : 我想買你地個心型碟
收銀員姐姐 : 我地唔賣架
我 : 咁你知唔知邊到買架?
收銀員姐姐 : 我地唔知呀
其實收銀員姐姐好好禮貌,又好客氣
攪到我唔係咁好意思
求其點一個有心型碟嘅雪糕
安撫下自己啦
芒果雪糕,買一送一
送嗰個要綠茶味
綠茶味我接受到呀
我揀咗開心果味
個朱古力杯好精緻呀
食食下至知原來係用羊奶做
OMG~~~

沒有留言:

張貼留言