2009年11月19日 星期四

山頂凌霄角

15-11-09 星期日
晨咁早10:30去睇2012
睇足兩個半鐘,絕無悶場
睇完場戲都一點喇
去邊好呢?成日流流長
問餅餅想去邊
佢話 : 我想去山頂,試下搭Peak Tram
我即刻擰轉頭望一望對面海
吓!!!對面海都見唔到喎(大霧中)
不過自己又諗唔到去邊
算啦~~~~
返屋企攞把傘先(因為落梗毛毛雨)
我地首先搭小巴出尖沙咀再搭船去中環再搭15B巴士去搭Peak Tram總站
搭咗三程交通工具,都好順利
因為一去到小巴站就有小巴
一去到碼頭剛剛登船
一落船去到巴士站就有巴士
去到搭Peak Tram,要排隊買飛
比人捉住要影相
到買完飛之後,排隊等Tram
就有人黎兜售剛剛影嘅相
$120一張,我前後啲遊客都唔買
我地本地人點會買呀
等第二架車就可以上車喇
一落車,就見到好多精品店
我地逐間逐間入去睇下望下摸下
去到蠟像館,我地無比錢入去呀
之後一直行,越行越高,去食嘢 (食嘢篇明天出)
食飽飽出去行陣,大風到吹得郁我呀
我只諗到Beyond - 霧的歌詞
大風到我地兩個要帶返頂帽
有傘都無用,不過好彩落雨粉啫
我企係凌霄閣,係完全睇唔到山頂廣場架
霧 - BEYOND
霧裡霧裡霧裡霧裡霧裡的歲月 白看白聽白說白幹白過的歲月
是近是遠是愛是怨 如霧裡風景

從沒有風聲 該怎麼打聽 周遭彷彿只剩下我
疑問那麼多 找不到耳朵 一絲恐慌侵蝕著我

你愛過我麼 怎麼不答我 難道你還需要揣摩
可否走近我 還是我們隔著奈何 無力渡過

霧裡霧裡霧裡霧裡霧裡的歲月 白看白聽白說白幹白過的歲月
是近是遠是冷是暖 全部記不起

容貌太依稀 心跡多隱秘 恍恍惚惚曖昧像你
陪著你一起 不知憂與喜 不清不楚怎樣恨你

我見過你麼 怎麼不答我 難道你還需要揣摩
可否走近我 還是我們隔著奈何 輕舟早已過
才目送人間那煙火 將彼此 還沒有時間問為何 日月便過

沒有留言:

張貼留言