2009年11月10日 星期二

勝香園

7-11-09 星期六
餅餅短週,所以過海食lunch
見天氣涼涼地
所以選擇咗大排檔嘅勝香園
去到時,見到門口長長嘅人龍
真係想掉頭走
再睇一睇九記
無乜人排喎
我比餅餅揀
佢都係揀返勝香園
睇條龍,我諗排半個鐘啦
好彩有本雜誌,可以打發下啲時間
呢排好鍾意飲咸檸七
凍奶茶
茄牛通
蕃茄好多,牛肉幾嫩滑
不過通粉唔得
唔彈,腍晒
我食茄蛋通
得一隻蛋,係我高估咗佢
我無試多士
一聽阿姐話要等半個鐘
雖然唔趕時間
但我因為之後要去食high tea
所以都係唔好食咁飽喇
之後就兩個人好寫意行落去搭叮叮去銅鑼灣
行下sogo,行下東角
再行去灣仔碼頭
carbtree食high tea
個時4:00
姐姐話4:45要交枱
我話 : ok,無問題吖
佢就開始講喇 : 因為我地而家得返出面兩張枱
所以你一定要4:45交返枱比我地
咁我又問 : 你上食物要幾耐吖
姐姐答 : 5分鐘
我話 : 得吖
姐姐又話 : 我驚你地食得急喎
我心諗 : 即係唔想比我地啦
佢咁樣拉拉扯扯都去咗幾分鐘喇
之後我話走喇
姐姐即刻比張咭片我
叫我下次黎可以先訂位
我一個轉身,咭片都無攞就走
張咭片落咗係餅餅手上
之後,我就好唔開心喇
餅餅話去尖沙咀high tea囉
好,去邊間high呢?
佢又答唔到
落船之後
見到日本城
入去行咗一圈
無辦法去食high tea喇
只有搭的士返屋企啦
最後,我連出街食晚飯嘅心情都無
夜晚個餐叫外賣
連外賣都蝦我
好難食呀

沒有留言:

張貼留言